Samedi 26 Mai 2018  -  00h45  

       A découvrir sur N64
       Accès Rapides

   Accueil

   Emulateurs

   Plugins

   Roms N64

   Jeux N64

   Boites 3D / Box-Art

   Textures HD

   Hacks / Traductions

   Manuels

   Tests / Vidéo-Tests

   Vidéos

   Dossiers & Tutos

   Tournois

   Concours

   Quiz N64

   Mini-Jeux N64

   Challenges N64

   Sondages

   Classement Trophées
Le saviez-vous ?

Le PDG d’Acclaim avait annoncé que le jeu South Park aurait une suite en 2000. Le projet a été abandonné.
Mupen64 v0.5.1
Voici la dernière version officielle de l'émulateur Mupen64.


Liste des améliorations :

- detection of invalid code cache for ambiguous region now use adler32
- fixed a bug in ini file compression
- added support for framebuffer effects functions
- detection of VI interupt rate works on weird country codes
- better detection of self modifying code in dma
- warnings fixed on new gcc versions
- rsp's dmem and imem are now contiguous in PC's memory
- slightly improved audio timing
- better detection of self modifying code when accessing memory through TLB
- fixed a bug in RSP memory write
- reading from ai_current_delay register should work even when Count register is looping
- in interpreter code : fixed a bug in jump opcodes
- the event scheduler has better support for Count register loops
- better AI interrupt handling (for musyx games for example)
- jump opcodes changed in pure interpreter core so that they are timed exactly like on the other cores
- fixed a bug when accessing memory through invalid TLB in LDL, LDR, LWL, LWR, SWL, SDL, SDR, SWR opcodes
- added LL, SC opcodes
- two consecutive jump opcodes doesn't crash in the dynarec
- basic implementation of fpu opcodes in dynarec
- division by 0 in FPU opcodes is returning NaN
- all jump opcodes implemented in the dynarec
- faster inside function loop with dynarec (register cache)
- various bug fixes in dynarec opcodes
- memory access improvements in dynarec
- autoincrement save slot option when quick saving
- stabilty improvements on the GUI (when closing a rom for example)
- added support for readScreen function to support avi recording feature on plugins that don't use opengl or directx
- Sound plugin : thread synchronisation improvements


Note : 
Téléchargé : 11295 fois
(27/08/2005 - 2076 Ko)
  Téléchargement
 
       Membres

   Identifiant :

  

   Mot de Passe :

     

   Mot de Passe oublié !
Devenir Membre
       Dossiers / Tutos (39)

   Guide : Bomberman 64

   Histoire de Emulation64.fr

   Jouer aux FPS de la Nintendo 64 à l...

   Enregistrez et visionnez vos partie...

   Test du N64 RetroPort (RetroZone)

   Jouer à vos Roms N64 en Relief (Lun...

   Collectionner sur Nintendo 64

   Utiliser et configurer l'émulateur ...

   Les Jeux Nintendo 64 Abandonnés

   Jouer en Réseau avec les Emulateurs...
Tous les Dossiers
       Vidéo-Tests (14)

   Quake 64

   International Superstar Soccer 2000

   Diddy Kong Racing

   Perfect Dark

   GoldenEye 007

   Extreme-G XG2

   Extreme-G
Tous les Vidéo-Tests
       Tests de Jeu (45)

   Dr Mario 64

   Command And Conquer

   Quake 64

   Bakuretsu Muteki Bangai-O

   San Francisco Rush 2049

   Paper Mario

   Jet Force Gemini
Tous les Tests
       Notices Scannées (150)

   International Superstar Soccer 64

   F-1 World Grand Prix

   Donkey Kong 64

   Bomberman 64

   NHL Breakaway 99

   Star Wars Episode I - Battle for Na...

   Extreme-G
Toutes les Notices
       Partenaires

   GameTronik.Com

   SyTest.Net
(c) 2001-2018 Emulation64.fr / Emulation64.net