Lundi 14 Juin 2021  -  16h03  

       A découvrir sur N64
       Accès Rapides

   Accueil

   Emulateurs

   Plugins

   Tous les Jeux N64

   Liste des Roms N64

   Boites 3D / Box-Art

   Textures HD

   Hacks / Traductions

   Manuels / Notices

   Tests / Vidéo-Tests

   Vidéos

   Dossiers & Tutos

   FAQs

   Tournois

   Concours

   Quiz N64

   Mini-Jeux N64

   Challenges N64

   Sondages

   Classement Trophées
Le saviez-vous ?

La Nintendo 64 est sortie au Japon le 23 juin 1996, accompagnée de 3 jeux : Pilotwings 64, Saikyou Habu Shougi et Super Mario 64.
Glide64 Wonder ++ (Gonetz)
Plugin video développé par Gonetz (basé sur le code source de Dave2001).

Pour rappel, Glide64 est un plugin vidéo N64 pour cartes graphiques de type 3Dfx, mais il peut être utilisé avec la plupart des cartes graphiques grâce aux Glides Wrappers.

Attention, cette version ne permet pas de charger des Packs de textures HD.


Liste des améliorations :

Version Wonder++ :
- Improvements in hardware frame buffer emulation for Banjo Kazooie, Banjo Tooie, Mickey's Speedway USA
- Added support for highlighted objects in Perfect Dark. Added support for coronas in this game (requires software depth buffer rendering). Both features are very important for correct emulation. Now Glide64 emulates PerfectDark nearly perfect, only sky is still missing. Needless to say, that all frame buffer based effects work too (there are many of them in this game).
- Fixed combiners in several games.
- Hacktarux's glide wrapper was improved too, and its modifications can be named revolutionary. First of all, it now supports hardware frame buffer emulation! This feature was previously available for 3dfx users only, and now owners of Direct9X cards can enjoy it too. My thanks to mudlord, who helped us to solve several problems during testing of this feature. Note: OpenGL implementation of texture frame buffer is not as efficient as Glide3x one, and it requires much more video memory. Thus, at least 128mb Direct9x video card is required for hardware frame buffer emulation. Please run mudlord’s gltest.exe, placed in wrapper’s folder, to check compatibility of your video card with the wrapper. Second, Hacktarux fixed several old problems in the wrapper
- Fixed dithered alpha emulation on ATI cards
- Fixed chromakey functions
- Fixed Lens of Truth problem in Zelda MM
- Added some missing combine modes


Auteur : Gonetz

Site officiel :
http://glide64.emuxhaven.net

(13/12/2006 - 471 Ko)
  Téléchargement
 
       Membres

   Identifiant :

  

   Mot de Passe :

     

   Mot de Passe oublié !
Devenir Membre
       Dossiers / Tutos (41)

   Test du Glove 64 (Reality Quest)

   Changer les Textures de vos Roms N6...

   Test du GameBooster (Datel)

   Les émulateurs sur téléphone portab...

   Test du PSX-N64 USB Converter (Boom...

   Test de l'Ique Player 64 (Ique)

   Guide de Bomberman 64

   Collectionner sur Nintendo 64

   Test du N64 RetroPort (RetroZone)

   Enregistrez et visionnez vos partie...

   Les Jeux Nintendo 64 les plus vendu...

   Commencer dans l’Emulation Nintendo...

   Test du SS-N64-PS2 Controller Adapt...

   Comment soigner ses cartouches N64 ...
Tous les Dossiers
       Notices Scannées (223)

   Roadsters Trophy

   Glover (Operation Card)

   Turok - Rage Wars

   Hey You, Pikachu (Quick Reference C...

   NHL Breakaway 99

   Tiggers Honey Hunt

   Army Men - Air Combat

   Operation WinBack

   Mario Kart 64

   Mickeys Speedway USA
Tous les Manuels / Notices
       Tests de Jeu (260)

   Quake II

   Command And Conquer

   Doraemon - Nobita to 3tsu no Seirei...

   NBA Live 2000

   Donkey Kong 64

   Roadsters Trophy

   Turok 2 - Seeds of Evil

   MRC - Multi Racing Championship
Tous les Tests
       Vidéo-Tests (14)

   Diddy Kong Racing

   SCARS

   Legend of Zelda, The - Ocarina of T...

   GoldenEye 007

   South Park Rally
Tous les Vidéo-Tests
       Partenaires

   GameTronik.Com

   SyTest.Net
 

2001-2021 Emulation64.fr / Emulation64.net
Contact - Utilisation des Cookies